BMW uvádza dvojicu vôní inšpirovaných emóciou radosti

 

BMW rozširuje svoje portfólio o vône AMBERNESS a BERGAMOOD, ktoré prenášajú pocit radosti z jazdy do sveta vôní. Dve nové parfumované vody vznikli v spolupráci so značkou Mavive a spájajú technologické inovácie s prirodzenými ingredienciami.

 

Vône ako nový spôsob, ako vnímať značku BMW

 

Automobilka BMW sa rozhodla preniesť emóciu radosti, ktorou dlhodobo charakterizuje svoje vozidlá, aj do iného zmyslového sveta – vôní. Výsledkom sú dva nové parfumy, AMBERNESS a BERGAMOOD, ktorých zámerom je vytvoriť emocionálne spojenie so značkou mimo volantu a palubnej dosky.

Na vývoji sa podieľala talianska parfumérska spoločnosť Mavive, ktorá má viac než storočnú tradíciu. Vône boli vytvorené svetoznámymi parfumérmi Frankom Voelklom a Alexandrou Monet. Zaujímavosťou je použitie technológie EmotiWaves™, založenej na neurovedeckých poznatkoch a schopnosti zosilňovať emocionálny účinok prírodných zložiek.

 

AMBERNESS: Zmyselnosť a pokoj

 

Vôňa AMBERNESS sa opiera o kombináciu zemitých a jemne korenistých tónov, ktoré prinášajú pocit pokoja a harmónie. Obsahuje napríklad šalviu muškátovú, kardamón, bergamot, pelargóniu, vanilku, pačuli a vetiver. Celkový charakter pôsobí upokojujúco a elegantne.

 

BERGAMOOD: Sviežosť a energia

 

Na opačnom póle stojí vôňa BERGAMOOD, ktorú charakterizuje sviežosť a povzbudzujúci účinok. V úvode cítiť bergamot, mandarínku a ružové korenie, následne sa rozvinie levanduľa a petitgrain, záver patrí živici liquidambar a pižmu. Výsledkom je vôňa s výrazne energickým nábojom.

 

Kombinovateľné a unisex

 

Obe parfumované vody sú navrhnuté ako unisex, vhodné pre každodenné použitie. Ich zaujímavosťou je možnosť vrstvenia – aplikované spolu alebo v rôznych pomeroch dokážu vytvoriť osobitý čuchový zážitok pre každého nositeľa.

Flakóny majú valcovitý tvar, ktorý odkazuje na známu centrálu BMW v Mníchove. Sú vyrobené z priehľadného skla, doplnené čiernym uzáverom s logom značky a elegantnou kovovou úpravou. Dizajn pôsobí moderne a premyslene.

 

Dôraz na udržateľnosť a certifikované materiály

 

BMW pri výrobe vôní zohľadňuje svoje klimatické záväzky. Vône obsahujú výhradne prírodné a udržateľné ingrediencie a sú balené v FSC-certifikovaných obaloch z ekologického papiera. Tým značka potvrdzuje, že svoje princípy aplikuje aj mimo sveta automobilov.

Novinky BMW AMBERNESS a BERGAMOOD budú dostupné od mája 2025 v niektorých parfumériách, v BMW Lifestyle Online Shope a u vybraných predajcov značky. Cena je stanovená na 62 eur za 50 ml a 85 eur za 100 ml.