Mercedes-AMG oficiálne predstavil svoj nový vlajkový model Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE počas víkendu Formuly 1™ v Šanghaji. Tento model prichádza s hybridným pohonom E PERFORMANCE, ktorý dosahuje kombinovaný výkon až 600 kW (816 k). Spojenie motora V8 a výkonného elektromotora zaručuje rýchlu odozvu a pôsobivú akceleráciu. Pokročilé technológie, inšpirované motoristickým športom, ktoré využíva tím Mercedes-AMG PETRONAS F1, zabezpečujú jedinečný zážitok z jazdy plný sily a dynamiky.

 

Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE je schopný zrýchliť z 0 na 100 km/h za neuveriteľných 2,8 sekundy, čo je najrýchlejšie zrýchlenie, aké kedy dosiahol sériový model AMG. Svetová premiéra tohto výkonného vozidla počas podujatia Formuly 1™ bola preto ideálnym rozhodnutím. Michael Schiebe, predseda predstavenstva Mercedes-AMG GmbH, poznamenal: „Náš nový 4,0-litrový motor V8 v kombinácii s výkonným hybridným systémom robí z tohto vozidla vrcholný model v rodine našich GT. GT 63 S E PERFORMANCE ponúka nekompromisný výkon, dynamickú jazdu a široké možnosti prispôsobenia výbavy, čím sa radí medzi najexkluzívnejšie výkonné kupé na trhu.“

 

Ohromujúci výkon a technológie v Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE

 

Pod kapotou modelu Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE sa nachádza 4,0-litrový motor V8 biturbo spolu s elektrickým pohonom AMG, ktoré spolu vytvárajú úžasný systémový výkon 600 kW (816 k) a maximálny systémový krútiaci moment 1 420 Nm. Toto impozantné zrýchlenie umožňuje vozidlu dosiahnuť rýchlosť 100 km/h za 2,8 sekundy a maximálnu rýchlosť 320 km/h. Model je vybavený pokročilými technológiami, ako je podvozok AMG ACTIVE RIDE CONTROL, ktorý zahŕňa aktívnu stabilizáciu nakláňania a aktívne riadenie zadnej nápravy. Tieto systémy umožňujú kombinovať dynamiku jazdy v Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE s komfortom na každodenné použitie.

 

Prispôsobenie Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE podľa predstáv

 

Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE ponúka rozsiahle možnosti individuálneho prispôsobenia, vrátane programu MANUFAKTUR, ktorý umožňuje zákazníkom prispôsobiť si svoje vozidlo podľa vlastných preferencií. Od vysoko kvalitných materiálov až po špičkové technológie, toto vozidlo predstavuje vrchol exkluzivity a luxusu.

 

 

Svetová premiéra modelu Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE v Šanghaji nepochybne zdôraznila záväzok značky k inovácii a výkonu. Tento nový model nastavuje nové štandardy v oblasti výkonných vozidiel a ponúka vodičom jedinečný zážitok z jazdy, ktorý kombinuje neuveriteľný výkon s luxusným komfortom a širokými možnosťami prispôsobenia.

 

E PERFORMANCE: Dokonalá kombinácia spaľovacieho motora a elektromotora

 

Inovatívny pohonný systém modelu Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE spája 4,0-litrový motor AMG V8 biturbo, ktorý je umiestnený na prednej náprave, s elektrickou pohonnou jednotkou na zadnej náprave. Elektromotor s výkonom 150 kW (204 k) je integrovaný so synchrónnou dvojstupňovou prevodovkou a mechanickým zverným diferenciálom, pričom všetko je umiestnené v zadnej časti vozidla. Vysokovýkonný akumulátor sa tiež nachádza nad zadnou nápravou, čím sa dosahuje kompaktné a efektívne usporiadanie.

 

Táto konfigurácia prináša množstvo výhod, najmä priamy prenos sily elektromotora na zadnú nápravu, čo zvyšuje výkon pri štarte, zrýchľovaní a predbiehaní. Pri strate trakcie na zadnej náprave sa hnacia sila elektromotora môže presmerovať na predné kolesá, vďaka mechanickému prepojeniu s plnovariabilným náhonom na všetky kolesá AMG Performance 4MATIC+. Toto prepojenie je umožnené cez kardanový hriadeľ a hnacie hriadele predných kolies. Umiestnenie pohonnej jednotky na zadnej náprave navyše prispieva v Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE k lepšiemu rozloženiu hmotnosti a zaťaženiu náprav, čo zvyšuje stabilitu a ovládateľnosť vozidla.

 

Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE

 

Inšpirovaný Formulou 1™, vyvinutý v Affalterbachu: AMG vysokovýkonný akumulátor

 

Akumulátory potrebujú na optimálny výkon udržiavať konštantnú teplotu. Pri príliš nízkych alebo vysokých teplotách akumulátory dočasne strácajú svoj výkon, alebo môže dôjsť k ich poškodeniu. Preto je rovnomerné temperovanie akumulátora kľúčové pre jeho výkonnosť, životnosť a bezpečnosť. Bežné chladiace systémy, ktoré používajú iba vzduch alebo nepriamo vodu na chladenie celého akumulátora, často nedokážu udržať požadovanú teplotu, najmä vzhľadom na zvyšujúce sa nároky spôsobené vyššou energetickou hustotou článkov.

 

Akumulátor AMG, inšpirovaný technológiami Formuly 1™ a vyvinutý v Affalterbachu, je navrhnutý tak, aby zabezpečil optimálne chladiace vlastnosti. Tento vysokovýkonný systém zabezpečuje, že akumulátor vždy pracuje v optimálnom teplotnom rozsahu, čím sa maximalizuje jeho výkon a predlžuje jeho životnosť.

 

Inovatívne riešenie pre maximálny výkon Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE

 

Inovatívne chladiace riešenie v akumulátore AMG využíva špeciálnu chladiacu kvapalinu, ktorá zabezpečuje rovnomerné rozloženie teploty v rámci jednotlivých článkov akumulátora. Táto technológia, vyvinutá špeciálne pre vysoko výkonné aplikácie, zaisťuje, že teplota akumulátora je neustále optimalizovaná, čo vedie k stabilnému výkonu a dlhšej životnosti.

 

Tento nový prístup k chladeniu akumulátorov znamená, že Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE môže podávať konzistentný výkon, aj pri náročných podmienkach jazdy. Spojenie pokročilej hybridnej technológie a efektívneho chladenia robí z tohto modelu špičkové vozidlo, ktoré ponúka jedinečný zážitok z jazdy plný výkonu a dynamiky.

 

 

Inovatívne technológie AMG: Vysokovýkonný 400-voltový akumulátor s priamym chladením

 

Základným prvkom vysokovýkonného 400-voltového akumulátora AMG je jeho inovatívny systém priameho chladenia. Každý z 560 článkov je individuálne chladený pomocou špeciálneho chladiaceho média na báze nehorľavej kvapaliny, ktorá má dvoj- až trojnásobne vyššiu tepelnú kapacitu ako voda, čo znamená, že dokáže uložiť viac tepelnej energie. Tím AMG musel vyvinúť mimoriadne tenké chladiace šachty, ktoré sú široké len niekoľko milimetrov a sú navrhnuté tak, aby presne sedeli medzi valcové články.

 

Inšpiráciu pre vývoj tohto lítium-iónového akumulátora našli inžinieri AMG v technológiách používaných v pretekárskych vozidlách Formuly 1™ tímu Mercedes-AMG Petronas. Akumulátor AMG je schopný poskytovať vysoký výkon v krátkych intervaloch, čo zvyšuje celkovú výkonnosť modelu AMG GT kupé. Výkonnostné parametre sú podporené rýchlou absorpciou energie a vysokou hustotou výkonu. Tento vysokovýkonný akumulátor má kapacitu 6,1 kWh, trvalý výkon 70 kW a špičkový výkon až 150 kW. Na nabíjanie slúži palubná nabíjačka s kapacitou 3,7 kW, ktorá umožňuje nabíjanie z nabíjacích staníc, nabíjacích boxov alebo bežných domácich zásuviek. Akumulátor je navrhnutý tak, aby umožňoval rýchle odovzdávanie a absorpciu výkonu, čo umožňuje vozidlu prejazd 13 kilometrov na čisto elektrický pohon (EAER).

 

Prevádzková stratégia: Trvalá dostupnosť elektrického výkonu

 

Prevádzková stratégia vozidla Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE je založená na hybridnej výkonovej koncepcii pretekárskeho vozidla Mercedes-AMG Petronas Formuly 1. Rovnako ako v prípade špičkových pretekárskych vozidiel, maximálny výkon je k dispozícii vždy, keď ho vodič potrebuje, či už pri dynamickom zrýchlení zo zákrut alebo pri predbiehaní. Vďaka vysokej rekuperačnej schopnosti a neustálemu dobíjaniu akumulátora je elektrický výkon vždy pripravený na okamžité použitie. Jedinečná koncepcia akumulátora umožňuje ideálny kompromis medzi dynamikou jazdy a efektívnosťou. Všetky komponenty systému sú navzájom perfektne zladené, čo umožňuje okamžitý a merateľný nárast výkonu.

 

 

Týmto prístupom AMG zabezpečuje, že model Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE ponúka nielen vysoký výkon a dynamický jazdný zážitok, ale aj optimálnu efektívnosť. Tento systém je navrhnutý tak, aby maximalizoval výkon, keď je to potrebné, a zároveň zaisťoval, že vozidlo zostáva energeticky efektívne a pripravené na každodenné použitie.

 

AMG DYNAMIC SELECT: Osem Jazdných Programov Pre Rozmanité Jazdné Zážitky

 

Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE je vybavený ôsmimi jazdnými programami AMG DYNAMIC SELECT: Elektrický, Zachovanie stavu nabitia, Komfort, Klzká vozovka, Šport, Šport+, Preteky a Individuálny. Tieto programy sú starostlivo prispôsobené novej hybridnej technológii pohonu a ponúkajú široké spektrum jazdných zážitkov – od efektívnej jazdy až po dynamický výkon. Každý jazdný režim upravuje kľúčové parametre, ako sú odozva pohonu a prevodovky, riadenie, tlmenie podvozka a zvuk. Programy sa aktivujú pomocou tlačidiel AMG na volante alebo centrálnym displejom na stredovej konzole.

 

V režime Komfort sa hybridné vozidlo AMG zvyčajne naštartuje ticho s využitím elektromotora, pričom ikona READY na prístrojovom paneli signalizuje pripravenosť na jazdu. Typický AMG zvuk naštartovania sa prenáša do interiéru cez reproduktory, čo pridáva na zážitku. Pohyb vozidla sa aktivuje jemným šliapnutím na akceleračný pedál.

 

Štyri Stupne Rekuperácie

 

Vďaka priamej technológii chladenia vysokovýkonného akumulátora sa teplota udržuje v optimálnom rozmedzí okolo 45 stupňov, čo umožňuje maximálnu rekuperáciu energie. Bežne sa akumulátor pri vysokom rekuperačnom výkone výrazne zohrieva, čo obmedzuje rekuperáciu, no pri priamom chladení tento problém odpadá. Rekuperácia začína už pri decelerácii bez zošliapnutia brzdového pedálu, čo nielenže nabíja akumulátor, ale aj vytvára brzdný moment, čím šetrí brzdové komponenty.

 

Pravým tlačidlom AMG na volante je možné vybrať zo štyroch úrovní rekuperácie, s výnimkou režimu Klzká vozovka. V najvyššom stupni je dostupný aj jednopedálový režim, ktorý umožňuje spätné získavanie výkonu presahujúceho 100 kW do akumulátora. Výhodou rekuperácie je, že pri klesaní vozidlo samovoľne nezrýchľuje, pretože systém funguje ako motorová brzda, čím zvyšuje bezpečnosť a kontrolu nad vozidlom.

 

 

Aktívna Aerodynamika a Jej Význam

 

Aktívna aerodynamika výrazne prispieva k vynikajúcim jazdným vlastnostiam modelu Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE. Tento systém obsahuje unikátny aerodynamický prvok z uhlíkových vlákien, umiestnený pred motorom na spodku karosérie. Tento prvok je súčasťou štandardnej výbavy vrcholového modelu AMG GT a bol vyvinutý exkluzívne v AMG, pričom je chránený patentmi. Pri rýchlosti nad 80 km/h sa automaticky vysunie približne o 40 milimetrov, čím sa vytvorí Venturiho efekt, ktorý zvyšuje prítlak vozidla a znižuje vztlak na prednej náprave.

 

Ďalším významným komponentom aktívnej aerodynamiky je vysúvateľný zadný spojler, ktorý je plne integrovaný do veka batožinového priestoru. Tento spojler sa prispôsobuje jazdným podmienkam a mení svoju polohu na základe rýchlosti jazdy, pozdĺžneho a priečneho zrýchlenia, ako aj rýchlosti riadenia. Podľa zvoleného jazdného programu sa pri rýchlosti nad 80 km/h nastavuje do piatich rôznych uhlov, čím optimalizuje jazdnú stabilitu alebo znižuje odpor vzduchu.

 

Podvozok AMG ACTIVE RIDE CONTROL

 

Súčasťou štandardnej výbavy modelu Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE je aj pokročilý podvozok AMG ACTIVE RIDE CONTROL s čiastočne aktívnou stabilizáciou nakláňania. Tento systém využíva adaptívne nastaviteľné tlmiče, ktoré obsahujú prepojené hydraulické prvky. Nahrádza tradičné priečne stabilizátory a efektívne obmedzuje nakláňanie karosérie. Tlmiče sú prepojené hydraulickými vedenia a nastavovacími ventilmi, čo umožňuje široký rozsah nastavení tuhosti pruženia a obmedzenie priečneho nakláňania.

 

 

Hydraulické prepojenie tlmičov na všetkých štyroch kolesách zabezpečuje reguláciu tlaku čerpadla a spínacích ventilov. Táto technológia umožňuje každému kolesu individuálne automatické nastavenie tuhosti – od mäkkého až po veľmi tuhé. To zvyšuje komfort pri každodennej jazde, pretože kompenzuje nerovnosti na ceste, a zároveň zlepšuje ovládateľnosť pri dynamickom prejazde zákrut, kde hydraulika aktívne znižuje odklon kolies. Výsledkom je veľmi presné zatáčanie a vynikajúca jazdná dynamika.

 

Vylepšená jazdná dynamika s minimálnym nakláňaním

 

Pri jazde v priamom smere systém automaticky vyrovnáva všetky prekážky, ktoré by inak mohli spôsobiť nakláňanie vozidla, čím zvyšuje komfort pre vodiča aj pasažierov. V zákrutách zasa nízke nakláňanie zlepšuje stabilitu a jazdnú dynamiku, pričom systém prispôsobuje jazdné vlastnosti podľa zvoleného programu – od komfortných až po športové nastavenia.

 

Agilnosť a stabilita vďaka aktívnemu riadeniu zadnej nápravy

 

Nový model Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE je štandardne vybavený aktívnym riadením zadnej nápravy. Pri rýchlostiach do 100 km/h sa zadné kolesá natáčajú opačne ako predné, čím zvyšujú agilnosť vozidla. Pri vyšších rýchlostiach sa natáčajú rovnakým smerom, čo zvyšuje stabilitu. Tento systém tak kombinuje výhody agilného manévrovania pri nízkych rýchlostiach a stabilného správania pri vysokých rýchlostiach, čo by bez riadenia zadnej nápravy nebolo možné. Výsledkom je ľahšie ovládanie vozidla aj pri extrémnych jazdných situáciách a zníženie potreby korekcií volantom, keďže prevod riadenia predných kolies je priamejší.

 

Keramická vysokovýkonná brzdová sústava AMG

 

S vysokým výkonom modelu Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE súvisí aj potreba spoľahlivého brzdenia. Vozidlo je preto vybavené keramickou vysokovýkonnou kompozitnou brzdovou sústavou AMG, ktorá poskytuje vynikajúcu brzdnú silu a odolnosť. Brzdové kotúče sú väčšie ako u predchádzajúcich modelov: vpredu majú rozmery 420 x 40 mm, vzadu 380 x 32 mm. Tieto keramické kotúče kombinované s uhlíkovými vláknami poskytujú vynikajúcu stabilitu a krátke brzdné dráhy aj pri vysokom zaťažení, čím zvyšujú celkovú bezpečnosť vozidla. Okrem toho sú tieto brzdy ľahšie, čo znižuje neodpruženú hmotnosť a prispieva k lepším jazdným vlastnostiam.

 

 

Komplexná technológia pre maximálny výkon

 

Nový Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE prináša množstvo technologických inovácií, ktoré zvyšujú jeho výkon a jazdné vlastnosti. Systémy ako podvozok AMG ACTIVE RIDE CONTROL s aktívnou stabilizáciou nakláňania a aktívnym riadením zadnej nápravy zabezpečujú výnimočný komfort a dynamiku. Vysokovýkonný hybridný pohon s 4,0-litrovým motorom V8 biturbo a elektromotorom poskytuje systémový výkon až 816 k a maximálny krútiaci moment 1 420 Nm, čo umožňuje zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 2,8 sekundy a dosiahnutie maximálnej rýchlosti 320 km/h.

 

Vizualizácia pohonu E PERFORMANCE

 

Nový dvojdverový model Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE sa vyznačuje charakteristickou zadnou časťou, ktorá podčiarkuje jeho výnimočnosť. Zadná časť vozidla je vybavená integrovanou klapkou na nabíjanie a červeným podkladom pre označenie modelu. Dizajn dopĺňajú dvojité koncovky výfuku v tvare lichobežníka, ktoré sú zdobené vonkajšími drážkami. Na bočnej strane vozidla plaketa E PERFORMANCE na blatníku zreteľne signalizuje typ pohonu. Hybridný model je štandardne vybavený 20-palcovými diskami AMG z ľahkej zliatiny s aerodynamicky optimalizovaným dizajnom a tantalovým sivým lakom. Predné kolesá majú rozmery 295/35 R 20 na 10,5 J x 20 a zadné 305/35 R 20 na 11,0 J x 20.

 

Pre hybridný model sú k dispozícii rôzne farebné varianty lakovania a individuálne prvky výbavy, čo umožňuje personalizovať exteriér vozidla. V ponuke sú aj ďalšie 20-palcové disky z ľahkej zliatiny a 21-palcové kované disky v rôznych dizajnoch a farebných úpravách.

 

Interiér zameraný na vodiča s množstvom možností

 

Interiér vozidla Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE je navrhnutý tak, aby uspokojil športových nadšencov aj tých, ktorí vyhľadávajú maximálny komfort. Kokpit je orientovaný na vodiča, pričom dominantný je vertikálne orientovaný displej na stredovej konzole, čo vytvára harmonický dojem. Vďaka praktickému rozloženiu sedadiel 2+2 (voliteľne) je interiér priestranný a pohodlný.

 

Jedným z kľúčových prvkov interiéru sú elektricky nastaviteľné športové sedadlá AMG, ktoré poskytujú vynikajúcu bočnú oporu a vysoký komfort pri dlhých cestách. K dispozícii sú tri masážne programy, ktoré ešte viac zvyšujú komfort pri dlhších jazdách. Balík ENERGIZING plus, ktorý kombinuje funkcie sedadiel s osvetlením interiéru, ponúka relaxačné komfortné programy. Pre tých, ktorí uprednostňujú ešte športovejší vzhľad a funkčnosť, sú k dispozícii v Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE sedadlá AMG Performance (voliteľne) s integrovanými opierkami hlavy a ventilačnými otvormi v operadlách.

 

 

Rozsiahle možnosti prispôsobenia interiéru a exteriéru s programom MANUFAKTUR

 

Interiér vozidla Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE ponúka veľký výber poťahov sedadiel, ktoré kombinujú komfort a športový štýl. Dostupné sú jednofarebné a dvojfarebné varianty kože napa, vrátane luxusného čalúnenia z kože napa MANUFAKTUR s kosoštvorcovým prešívaním. Pre tých, ktorí uprednostňujú športovejší vzhľad, sú k dispozícii kombinácie kože napa s mikrovláknom MICROCUT a kontrastnými ozdobnými švami v žltej alebo červenej farbe.

 

Program MANUFAKTUR prináša možnosť ešte viac personalizovať Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE prostredníctvom exkluzívnych lakov a prémiových interiérových prvkov. Tento program umožňuje výber z deviatich nových lakov MANUFAKTUR, ktoré dopĺňajú existujúcu ponuku. Medzi nové jednovrstvové laky patria historická modrá MANUFAKTUR, kremíková sivá MANUFAKTUR a ďalší odtieň historickej modrej MANUFAKTUR. K dispozícii sú tiež dva nové odtiene metalízy: plamenná oranžová MANUFAKTUR metallic a rubelitová červená MANUFAKTUR metallic. Ponuku dopĺňajú štyri matné laky: nočná čierna MANUFAKTUR magno, strieborná high‑tech MANUFAKTUR magno, grafitová sivá MANUFAKTUR magno a medenooranžová MANUFAKTUR magno.

 

Interiérový balík MANUFAKTUR ponúka sedem farebných variantov: klasická červená/čierna MANUFAKTUR, mystická červená/čierna MANUFAKTUR, ružovosivá/čierna MANUFAKTUR, savanová béžová/čierna MANUFAKTUR, tabaková hnedá/čierna MANUFAKTUR, jachtová modrá/čierna MANUFAKTUR a tienistá zelená/čierna MANUFAKTUR.

 

Tieto varianty obsahujú sedadlá vyhotovené v koži MANUFAKTUR napa s kosoštvorcovým prešívaním. Rovnaký materiál je použitý aj na lakťových opierkach dverí a stredových dieloch obloženia dverí, stredovej konzole vrátane lakťových opierok a dolnej časti prístrojovej dosky. Volant AMG Performance MANUFAKTUR, ručne potiahnutý kožou napa, je farebne zladený s čalúnením interiéru.

 

Podlahové rohože s vysokým vlasom, vybavené logom AMG a kédrom z kože napa vo farbe čalúnenia MANUFAKTUR, dotvárajú prémiový vzhľad interiéru. Osvetlené nástupné lišty s nápisom AMG a exkluzívnym vzorom MANUFAKTUR, spolu s nápisom MANUFAKTUR na stredovej konzole vo vzhľade lesklého chrómu, pridávajú ďalšie unikátne prvky do interiéru Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE.

 

Hybridný MBUX systém s unikátnymi ukazovateľmi pre Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE

 

Multimediálny systém MBUX (Používateľský zážitok Mercedes-Benz) je navrhnutý tak, aby bol intuitívny a učenlivý. V modeli Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE je tento systém obohatený o špecifické ukazovatele a funkcie prispôsobené pre AMG a hybridný pohon. Unikátne položky v ponuke, ako napríklad AMG Performance, zdôrazňujú športový charakter vozidla.

 

Technológia hybridného pohonu je nielen funkčná, ale aj vizuálne prezentovaná pomocou vysokokvalitnej grafiky, ktorá zobrazuje tok výkonu pohonného systému. Okrem toho systém umožňuje zobraziť kľúčové údaje ako otáčky, výkon, krútiaci moment a teplotu elektrického motora, čím poskytuje vodičovi komplexný prehľad o fungovaní vozidla.

 

Prehľad údajov Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE

Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE
Systémový výkon600 kW (816 k)
Systémový krútiaci moment1 080 – 1 420 Nm
Spaľovací motor4,0-litrový motor V8 s priamym vstrekovaním a preplňovaním dvoma turbodúchadlami
Zdvihový objem3 982 cm3
Max. výkon spaľovacieho motora450 kW (612 k) pri 5 750 – 6 500 ot./min
Max. krútiaci moment spaľovacieho motora850 Nm pri 2 500 – 4 500 ot./min
Max. výkon elektromotora150 kW (204 k)
Max. krútiaci moment elektromotora320 Nm
NáhonNáhon na všetky kolesá AMG Performance 4MATIC+ s plnovariabilnýmrozdeľovaním momentu
PrevodovkaAMG SPEEDSHIFT MCT 9G
Kombinovaná vážená energetická spotreba12,6 kWh/100 km plus 8,2 l/100 km
Spotreba paliva s vybitým akumulátorom12,3 l/100 km
Vážené, kombinované emisie CO2188 g/km
Kapacita energie6,1 kWh
Elektrický dojazd (EAER)13 km
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h2,8 s
Maximálna rýchlosť320 km/h