Hyundai i20N Performance je druhý počin automobilky po osvedčenom i30N. Očakávania naň sú preto mimoriadne veľké. Má konkurovať hlavne modelu Ford Fiesta ST. Od divízie N sme doteraz mohli v EÚ vidieť iba rôzne variácie i30N, teda i30 N hatchback, i30 Fastback N a každý z nich bol k dispozícii v “bežnej” aj Performance verzii. Keďže klienti takmer bezvýhradne volili Performance verzie, Hyundai i20N bude v ponuke už len v nej. V porovnaní s i30 N má iný motor, inú karosériu, podvozok, celkovo iný technický základ. Dokáže teda Hyundai potvrdiť, že ozaj patrí k špičke triedy hothatch? Naše prvé dojmy zo Slovakiaringu neboli len pozitívne, ale teraz sme ho na miesto pár desiatok minút dostali na týždeň. Preverili sme ho v troch bodoch, v ktorých musí každý dobrý hothach excelovať.

Hyundai I20N Performance :
Hluk pri 130 km/h –
3mix spotreba – 6.6l/100km (len mesto 10km)

Obsah videa:
0:00 Úvod
1:28 1. Bod – Každodenná využiteľnosť
5:29 Kufor + Sedenie vzadu
6:09 Interiér
8:41 Dizajn
9:48 2. Bod – Dojem
12:33 Spotreby
13:55 3. Bod – Zábava
18:59 Záver + nepodarky

TOPSPEED.sk tankuje OMV MaxxMotion Performance Benzín:
https://www.omv.sk/sk-sk/cerpacie-stanice/omv-maxxmotion/omv-maxxmotion-benzin

Partner videa: https://www.az-pneu.sk/

web: https://www.topspeed.sk/
fb: https://www.facebook.com/topspeed.sk
instagram: https://www.instagram.com/topspeed.sk/

#hyundaii20n #hyundain #i20nperfomance