Subaru Forester je jedným z dvoch kľúčových typov značky nie len na Slovensku, ale aj celosvetovo. Aktuálna 5. generácia z roku 2018 získala modernizáciu a v EÚ stratila pestrosť ponúkaných motorov. Stále je to jedno z najlepších áut svojej kategórie z hľadiska praktickosti, využiteľnosti, robustnosti a schopnosti na nespevnených povrchoch. Ba nie len na nich, Forester je mimoriadne zdatný aj v skutočne náročnom teréne. S 22 cm má jednu z väčších svetlých výšok medzi SUV, bezpečne najväčšie zadné dvere a priestor v kufri medzi blatníkmi, skvelo kompromisne a robustne nastavený podvozok, ktorý je ako stvorený na cesty strednej európy, veľmi dobre spracovaný interiér a pár skutočne dobre zvládnutých asistentov vodiča. V predaji je však len s jedným agregátom – atmosférický 2,0i boxer motor s jednou z najlepšie odladených cvt lineartronic, ktorému pomáha elektromotor s neveľkým výkonom, no zato slušným krútiacim momentom. Dokáže byť úsporný, no výkon mu pre dynamickú jazdu niekedy chýba. Aké sú pre a proti Subaru Forester e-boxer v podrobnom a terénne náročnom teste objavujú MaroŠ a Alex spoločne.

hlučnosť pri 130 km/h – 68 dB
3mix – 7,2 l/100 km

TOPSPEED.sk tankuje palivá OMV MaxxMotion benzín:
https://www.omv.sk/sk-sk/cerpacie-stanice/omv-maxxmotion/omv-maxxmotion-benzin

Partner videa: https://www.filtreaoleje.sk/

web: https://www.topspeed.sk/
fb: https://www.facebook.com/topspeed.sk
instagram: https://www.instagram.com/topspeed.sk/

#subaru #forester #topspeedsk