Zástupca značky Ford na Slovensku informoval o implementácii novej obchodnej stratégie, ktorej cieľom je ešte viac sprístupniť automobily značky Ford zákazníkom na Slovensku.

 

 

Importér značky Ford na Slovensku – Summit Motors Slovakia zverejnil informácie o novej cenotvorbe pre osobné a rodinné vozidlá značky Ford na Slovensku.

 

„V rámci snahy zvyšovania podielu na trhu sprístupňujeme viaceré vozidlá našim zákazníkom, a to najmä znížením cenníkovej ceny osobných, ale i rodinných vozidiel značky Ford. Väčšina osobných modelov Ford je teraz pre klientov dostupnejšia, znížené sú aj ich prevádzkové náklady, napríklad výška ceny za poistenie vozidla,“ informuje produktový manažér Vladimír Kravec.

 

Nové cenníkové ceny vozidiel zaviedla spoločnosť postupne, a to pri väčšine modelov osobných a rodinných automobilov značky Ford. Zníženie cenníkových cien sa pohybuje od 1 500 eur až do maximálnej výšky zníženia 10 000 eur.

 

Momentálne nastavenie cenníkových cien spoločnosť dosiahla v kooperácii s Ford of Europe, ako aj so slovenskou dílerskou sieťou značky Ford. Faktory, ktoré prispeli k zníženiu cenníkových cien, sú napríklad optimalizácia výrobných nákladov, redukcia komplexnosti produktového portfólia, vyňatie služby Grátis serviszo sériovej výbavy, zníženie optických zliav, dopredaj vybraných modelov, ale aj zlacnenie výrobných materiálov.

 

„Spoločnosť Summit Motors Slovakia – importér značky Ford na Slovensku sa neustále snaží približovať vozidlá svojim zákazníkom. Veríme, že prijatím novej obchodnej stratégie poskytneme naším klientom vynikajúcu hodnotu za peniaze, a to aj vďaka ostatným benefitom, ktoré značka Ford už tradične prináša: najbohatšiu sériovú výbavu v jednotlivých segmentoch, výborné jazdné vlastnosti, vyspelé asistenčné systémy, 5-ročnú predĺženú záruku Ford Protect alebo aplikáciu Ford Pass na rovnaké obdobie zadarmo,“ dopĺňa riaditeľ predaja a marketingu Ján Vrábel.