• MG3 prichádza s revolučnou technológiou Hybrid+

• Nový hatchback segmentu B ponúka vynikajúci štandard výbavy

• Zážitok z jazdy, ktorý zaručuje značka MG

 

Úplne nový MG3 predstavuje technologicky pokročilý hybridný hatchback segmentu B, ktorý spája výkon, účinnosť a eleganciu. MG3 sa po prvýkrát dostáva na európsky trh, čo je veľkou zmenou oproti minulosti, keď bol dostupný len vo Veľkej Británii. Pri svojom uvedení bude mať v celej Európe tri rôzne varianty, všetky s novou hybridnou pohonnou jednotkou Hybrid+. MG s týmto hybridným systémom prináša väčšiu batériu a výkonnejší elektromotor, čím posúva štandardy v segmente B na novú úroveň. Nová generácia hatchbacku segmentu B ponúka väčší vnútorný priestor než predchádzajúci model, pričom si zachováva kompaktné rozmery, čo ho robí ideálnym spoločníkom pre mestské jazdy. MG3 Hybrid+ sa môže pochváliť špičkovou úrovňou výbavy a dostatkom miesta vo vnútri, čím zaručuje praktickosť a efektívnosť. Hodnotu vozidla ďalej podčiarkuje štandardná sedemročná záruka MG/150 000 km.

 

 

• MG ZS EV prináša pokročilé asistenčné technológie na európsky trh

• Nové funkcie ako adaptívny tempomat a monitorovanie mŕtveho uhla zvyšujú bezpečnosť

• Spoločnosť MG sľubuje špičkový výkon a moderný dizajn

Moderné Bezpečnostné Funkcie od MG Nový model MG ZS EV prináša pokročilé technologické inovácie na európsky trh, čo zahŕňa aj najnovšie asistenčné systémy ADAS (Advanced Driver Assistance Systems). Tieto nové funkcie, vrátane adaptívneho tempomatu a monitorovania mŕtveho uhla, zvyšujú úroveň bezpečnosti a pohodlia pri jazde.

 

 

Adaptívny tempomat dokáže automaticky udržiavať konštantnú rýchlosť vozidla a prispôsobiť ju premávke okolo neho, čím znižuje stres vodiča a zvyšuje bezpečnosť. Monitorovanie mŕtveho uhla upozorňuje vodiča na vozidlá, ktoré sa nachádzajú mimo jeho zorného pola, a pomáha predchádzať možným kolíziám.

 

Spoločnosť MG, známa svojou zameraním na výkon a moderný dizajn, sľubuje, že nový model ZS EV bude nielen štandardom v oblasti bezpečnosti, ale aj štýlovým a spoľahlivým spoločníkom pre každodenné cestovanie.

 

• Pokročilé hybridné pohonné ústrojenstvo ponúka zákazníkom úspornosť, kultivovanosť a výkon
• Najrýchlejšie akcelerujúci hybridný hatchback segmentu B prináša výhody výkonu v reálnom svete
• Väčšia kapacita batérie ako u konkurentov umožňuje dlhšiu prevádzku bez emisií
• Všestranný hybridný systém zahŕňa samostatný generátor, ktorý umožňuje viacero hybridných režimov
• Rozsah úrovní výbavy ponúka zákazníkom možnosť výberu a výnimočnú hodnotu
• Interiér s dvoma obrazovkami zvyšuje pocit špičkovej technológie v MG3
• MG iSMART a MG Pilot ponúkajú konektivitu a zvýšenú bezpečnosť
Nové, väčšie rozmery zahŕňajú väčší priestor pre cestujúcich a batožinový priestor

Najmodernejšie pohonné ústrojenstvo Hybrid+

MG Hybrid+technológia hnacieho ústrojenstva debutuje v úplne novom modeli MG3 a je prvým konvenčným, non-plug-in hybridným systémom použitým v MG modeloch. Jadrom úplne nového systému Hybrid+ je päť kľúčových prvkov – motor, prevodovka, batéria, elektromotor a generátor.
Napriek tomu, že sa elektrifikovaná technológia zameriava na účinnosť, prirodzene prináša vynikajúce výkonové výhody. Vďaka pohonnej sústave Hybrid+ je MG3 najrýchlejšie akcelerujúcim hybridným modelom segmentu B v triede s časom šprintu z 0-100 km/h za 8,0 sekundy. Zrýchlenie na diaľničnú rýchlosť – z 80 na 120 km/h – je rovnako pôsobivé, len 5,0 sekundy.
S kombinovaným výkonom 143 kW dosahuje MG3 Hybrid+ hodnoty spotreby 4,4 l/100 km a 100 g/km CO2*. K tomu prispieva batéria s kapacitou 1,83 kWh, ktorá umožňuje dlhý dojazd len na elektrický pohon, čo výrazne zvyšuje účinnosť.
Úplne nový MG3 je vybavený 1,5-litrovým benzínovým motorom s výkonom 75 kW a 100 kW elektromotorom, ako aj samostatným generátorovým motorom, ktorý umožňuje širokú škálu prevádzkových režimov pohonu. Vďaka tomu dosahuje nielen najlepšie hodnoty výkonu v triede pre hybridný hatchback segmentu B, ale umožňuje aj flexibilnú prevádzku bez ohľadu na jazdné prostredie.

Nové možnosti s MG3

• Hybridné pohonné ústrojenstvo poskytuje efektívnosť, kultivovanosť a výkon
• Najrýchlejší hybridný hatchback segmentu B zabezpečuje skutočný výkon v každodennom používaní
• Väčšia batéria umožňuje dlhší chod bez emisií ako u konkurencie
• Flexibilný hybridný systém zahŕňa samostatný generátor pre viacero režimov
• Široká paleta výbavy poskytuje zákazníkom výber a hodnotu
• Duálny displej v interiéri pridáva moderné technologické prvky
• MG iSMART a MG Pilot zlepšujú konektivitu a bezpečnosť
Zväčšené rozmery znamenajú viac miesta pre cestujúcich aj náklad

Inovatívny pohon Hybrid+

 

Pohonný systém Hybrid+ sa prvýkrát predstavuje v MG3 a ide o prvý non-plug-in hybridný systém v MG vozidlách. Jeho jadro tvoria päť kľúčových komponentov: motor, prevodovka, batéria, elektromotor a generátor.
Napriek zameraniu na účinnosť prináša hybridná technológia vynikajúci výkon. MG3 je najrýchlejším hybridom segmentu B s časom zrýchlenia 0-100 km/h za 8,0 sekundy. Prekonanie rýchlosti 80-120 km/h trvá len 5,0 sekundy.
S kombinovaným výkonom 143 kW MG3 Hybrid+ dosahuje spotrebu 4,4 l/100 km a emisie CO2 100 g/km*. Batéria s kapacitou 1,83 kWh umožňuje dlhšie cestovanie na elektrický pohon, čo zvyšuje efektívnosť.
MG3 je vybavený 1,5-litrovým benzínovým motorom s výkonom 75 kW, elektromotorom s výkonom 100 kW a samostatným generátorovým motorom, čo zabezpečuje najlepší výkon v triede hybridných hatchbackov segmentu B a flexibilnú prevádzku v rôznych podmienkach.

MG3 sa môže pohybovať v rôznych jazdných režimoch, pričom systém Hybrid+ automaticky zvolí ten najvhodnejší:

  1. EV (Elektrický režim): Jazda na čisto elektrický pohon, kým je dostatok nabitia batérie.
  2. Sériový režim: Benzínový motor beží cez generátor, ktorý poháňa elektromotor na pohon vozidla.
  3. Sériový režim s dobíjaním (Series and Charge): Sériový režim s dobíjaním batérie pri nízkom zaťažení.
  4. Pohon a dobíjanie (Pohon a nabíjanie): Benzínový motor poháňa kolesá a zároveň dobíja batériu cez generátor.
  5. Paralelný režim: Benzínový motor a elektromotor poháňajú kolesá súčasne.

 

Štvorvalcový benzínový motor s objemom 1,5 litra pracuje podľa Atkinsonovho cyklu a poskytuje výkon 75 kW (102 k) s mimoriadne vysokou tepelnou účinnosťou 41 %. Spolu s elektromotorom s výkonom 100 kW (136 k) systém Hybrid+ poskytuje široký rozsah výkonu v celej škále otáčok.

 

Pri vyšších zaťaženiach, ako je napríklad zrýchľovanie, môže väčšina jazdy prebiehať na elektrický pohon, pričom benzínový motor podporuje alebo prevzíma riadenie pri vyšších rýchlostiach. Trojstupňová automatická prevodovka zabezpečuje efektívnu a plynulú jazdu s citlivou akceleráciou a kultivovaným radením.

 

Vodič si môže vybrať medzi tromi jazdnými režimami – Eco, Standard a Sport. Režim Eco je optimalizovaný pre úsporu paliva s jemnou odozvou na plyn, zatiaľ čo režim Standard ponúka vyváženú kombináciu hospodárnosti a výkonu vhodnú pre bežnú jazdu. Režim Sport ponúka citlivejšiu kalibráciu s využitím plného výkonu, čo zabezpečuje vynikajúce výkonné parametre v triede hybridných hatchbackov segmentu B.

 

Dynamické ovládanie a kultivovanosť

 

Nový MG3 sa vyznačuje dynamickými jazdnými vlastnosťami a vysokým stupňom komfortu, ktorý bol vyvíjaný inžiniermi MG v Európe aj Číne s ohľadom na rôzne trhy. Jeho kompaktné rozmery a agilné nastavenie umožňujú kultivovanú jazdu, pričom stále zachováva charakteristický štýl „zábavy z jazdy“ značky MG.

 

Toto sa dosiahlo vďaka použitiu nových komponentov podvozku s vysokou tuhosťou a navrhnutím prvkov odpruženia, ktoré zlepšujú priľnavosť a zaručujú dynamické ovládanie a pohodlnú jazdu. Úplne nový MG3 sa tiež vyznačuje vysokou úrovňou kultivovanosti a potlačenia hluku, čo zaručuje prvotriedny zážitok z jazdy. Inžinieri sa venovali umiestneniu motora a odpruženia, použili materiály na pohlcovanie zvuku a vyvinuli prevodovku s cieľom minimalizovať hluk, vibrácie a hlučnosť.

 

Vynikajúca technológia a výbava

 

Úplne nový MG3 je k dispozícii v troch verziách pre európskych zákazníkov – Standard, Comfort a Luxury. Každá verzia je navrhnutá s cieľom konkurovať ostatným modelom v segmente B v oblasti technológií a štandardnej výbavy.

 

Výrazným prvkom pre zákazníkov je kokpit s dvoma obrazovkami, pričom vodiči majú k dispozícii 7″ digitálnu obrazovku prístrojov a 10,25″ centrálny informačno-zábavný systém. Inžinieri MG vylepšili grafiku a odozvu oboch plávajúcich obrazoviek, pričom na stredovej konzole zostala zachovaná banka prepínačov s “piano” tlačidlami s cieľom maximalizovať bezpečnosť a pohodlie počas jazdy. Satelitná navigácia je súčasťou štandardnej výbavy, spolu s integráciou smartfónu pomocou Apple CarPlay/Android Auto. MG iSMART poskytuje zákazníkom MG3 vysokú úroveň konektivity a funkcií, ktoré by sa bežne spájali skôr s prémiovými modelmi.

 

Medzi ďalšie prvky výbavy patrí klimatizácia, audio systém s pripojením Bluetooth, štyri porty USB a zadné parkovacie senzory a kamera. Výkonnejšie verzie pridávajú kožené čalúnenie, bezkľúčový vstup, vyhrievané predné sedadlá, volant a 360-stupňovú kameru. MG3 využíva aj najnovšie pokročilé asistenčné systémy vodiča (ADAS), vrátane technológie MG Pilot, ktorá zahŕňa asistenta udržiavania v jazdnom pruhu so systémom varovania pred vybočením, adaptívny tempomat, varovanie pred čelnou zrážkou a asistent pre jazdu v dopravnej zápche, čím zabezpečuje zvýšenú bezpečnosť.

 

Nový a moderný vzhľad

 

Úplne nový MG3, výrazne väčší ako jeho predchodca, prichádza so širším a dlhším telom, čo poskytuje viac vnútorného priestoru pre cestujúcich a najväčší batožinový priestor v triede hybridných vozidiel segmentu B. Navrhnutý štúdiom MG v Šanghaji, nový MG3 ponúka štýlové prvky, ako sú zliatinové kolesá, LED svetlá a široká paleta farebných variantov pre európskych zákazníkov, vrátane York White, St Moritz Blue, Flaming Red, Morning Yellow, Pearl Black, Blade Silver a Hampstead Grey.

 

Technické údaje

 

MG3 Hybrid+
PowertrainConventional Hybrid
Engine1.5-litre Atkinson-cycle four-cylinder petrol
Engine power (kW)75 (max)
Engine torque (Nm)128 (max)
Electric motor power (kW)100 (max)
Electric motor torque (Nm)250 (max)
Combined output – power (kW)143 (max)
TransmissionThree-speed automatic
Battery capacity1.83kWh – 350V
Driven wheelsFront
Max speed (km/h)170
0-100km/h (seconds)8.0
80-120km/h (seconds)5.0
CO2 (g/km)100*
Fuel economy (l/100km)4.4*
Height (mm)1,502
Length (mm)4,113
Width (mm)1,797
Wheelbase (mm)2,570
Kerb weight (kg)1,285
Boot capacity (litres)293
No. of seats5