Nissan Qashqai mal od začiatku nového storočia v Európe tak veľký úspech, aký by si asi ani najväčší odvážlivci nedovoli predpovedať. Pri prvej generácii sa azda okrem atraktívneho dizajnu stretlo všetko podstatné. Pestrá ponuka motorov, jednoduchosť, dostupné ceny, osvedčené riešenia, primeraný priestor a povestná japonská spoľahlivosť. Japonci svoje zlaté vajce menili len veľmi neochotne a tak tu za dve dekády máme len druhú generáciu, ktorej vek sa už nedá skryť, keďže prišla ešte v roku 2013. K spomenutým prednostiam pridala veľkú ponuku motorov, viac prevodoviek a šmrncovnejší dizajn. Fungovalo to skvelo, no všetko raz má svoj koniec. Už poznáme III. generáciu Nissan Qashqai a je jasné, že bez elektrifikácie to už v EÚ nepôjde. Testované modely a v nich mauál, alebo automat sú s jediným motorom a dvoma výkonmi tie posledné pôvodné verzie, ktoré si dnes môžete kúpiť. No pozor! Majú na ne skvelý bonus až 3000 €. To je pri cene áut okolo 20 tisíc doslova pecková ponuka. V poslednom teste tejto generácie sme obe ponúkané verzie riadne prevetrali a vzájomne porovnali.

Nissan Qashqai man.: Nissan Qashqai aut.:
Hluk pri 130 km/h – / Hluk pri 130 km/h – /
3mix spotreba – 7l/100km 3mix spotreba – 7.3l/100km

TOPSPEED.sk tankuje prémiové paliva OMV MaxxMotion:
https://www.omv.sk/sk-sk/cerpacie-stanice/pohonne-hmoty

web: https://www.topspeed.sk/
fb: https://www.facebook.com/topspeed.sk
instagram: https://www.instagram.com/topspeed.sk/

#nissan #qashqai #suv